Heyy BEN BURCU YAZDIĞIMI GÖRÜYOSAN BENİ ARA KONUŞALIM BOŞALTİM SENİ :))
NUMARAM: 0035 351 57 32

her sevgilime vermişimdir

Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan
geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim.
olayın başlangıcı 4 ay önce oldu. önce kendimi tanıtayım isterseniz.
1.75 boyunda siyah saçlı yeşil gözlü bir kızım. 18 yaşındayım ve lise
sona gidiyorum. fiziğim oldukça iyidir. kalçalarım taş gibi, göğüslerimi
görseniz zaten aklınız uçar :P :D bakire değilim. neyse anlıcağınız
baya sexy bi kızım yani ve sikişmeyi çooook seviyorum :PPPPPPP şimdiye
kadar her çıktığım erkeğe verdim hep :PP xD neyse ne diyoduk. bundan 4
ay önce yine sıkıcı bi günün ardından okuldan eve geldim. abimde 20
yaşındadır bu arada. dershaneye gidiyo. yemek yedim ve biraz nette
takılayım dedim. neyse biraz msn face falan derken 2 saat geçti. saat 6
oldu. abim kapıyı çaldı ve bende gidip kapıyı açtım. eee malum hava
izmirde hep sıcak olduğu için oo günde üstümde ince bi body altımda da
mavi bir mini etek vardı. bacaklarımda çok güzeldir bu arada ;) :P
altımda da sütyen felanda yoktu. neyse abim içeri girdi. \”hoşgeldin
abi\” dedim. o da \”hoşbulduk, çok karnım aç yaa yelizzz, bişeyler
hazırlıversene\” dedi. bende \” tamam\” dedim. mutfağa gittim yicek
bişeyler hazırlayıp abimi çağırdım. o da mutfağa geldi yemek yemeye
başladı. bende onun yanındaydım ve sigara içiyodum. annemle babam
akrabalardaydı ve 4 gün gelmiceklerdi. bu yüzden rahatça sigara
içebiliyodum evde xD neyse sonra abim yemeğini bitirdi ve arkadaşı okan
aradı. sınıf arkadaşıdır. serkanla birlikte bize gelceklermiş. abimde
\”tamam olum gelin tabi lan\” dedi xD neyse ikisinide tanıyodum iyi
çocuklardı. yakışıklılardırda xD :P neyse aradan yarım saat geçti bunlar
kapıyı çaldı bende gittim kapıyı açtım ikiside beni görünce bi süzdüler
tabi doğal olarak xD o sexy vücuda kim dayanabilir ama di miiiii xDxDxD
bu benim çok hoşuma gitmişti :P \”hoşgeldiniz\” dedim. onlarda \”hoş
bull duukk\” diyerek içeri girdiler xD meme uçlarımı görünce akıllaı
gitti zavallıların heralde xD neyse içeri geçip abimin yanına oturdular.
bende oturdum. ben tv izliyodum bunlar aralarında konuşuyolardı.
altımda kırmızı ince bi tanga vardı ve ben bacak bacak üstüne attığımda
eteğim sıyrılıyo ve tangam görünüyodu xD serkanın dikkatle beni
izlediğini fark eden abim \”serkan, hayrola ?\” dedi xD serkan afalladı.
\”hiiç abi, dalmışım\” dedi xD. okan arada bi çaktırmadan bana bakıyodu
:P abimin yanında abimin arkadaşlarına orosupuluk yapmak beni
acayippppp tahrik ediyodu. ikisininde beni sikmek istediğini adım gibi
biliyodum artık xPPP ama tek engel abimdi :( neyse bunlar içeri geçti
pcden bişeye bakcaklarmış. sonra beni çağırdılar. pcden ben çok iyi
anladığım için. ben gittim düzelttim. sonra abim oturdu bakıyodu
düzelmişmi diye. bende abimin oturduğu koltuğun arkasında ayakta
duruyodum. serkan yavaşça elini bacağıma attı :P bacağımı okşamaya
başladı. ben şaşırdım tabi xD yani abimin yanına beni elliyo piçe bak xD
azmış çocuk belli xD :P abim farkına bile değil pcyle ilgileniyo. neyse
ben buna aldırış etmedim ayakta öylece durmaya devam ettim. serkan
elini yukarı doğru götürdü ve götümü ellemeye başladı xD tangamı
okşuyodu :P mmmmmmmmmmmmmmmmmm ne zevk almıştım ama :P abimin yanında
onun arkadaşı götümü elliyodu ufffffffff çok fena orospuluk yapıyodum ya
xD neyse ben biraz daha orospuluk yapıp kalçalarımı oynatıyodum xD :P
ardınan okanda elini bacaklarımda gezdirmeye başladı daha fazla
dayanamayıp xD :P o da azdı zaten biliyorum xD ikiside beni sikmek
istiyo :PPPPPPPPP mmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhh bende acayip azmıştım ve amım
çok fena sulanmıştı. düşünüyodum nasıl siktirebilirim bunlara kendimi
diye :/ aklıma bişey gelmiyodu ama. ufffff acayip sikilmek istiyodum
yaaaaa mmmmmhhhhhhhhhhhhhh ikiside götümü elliyodu. neyse bi an abimin
biş hareketiyle irkildiler ve ikiside elini çekti. bende uffff diyip
odama geçtim yatağıma uzandım. abim içerden beni çağırdı. mutfaktan
içecek bişeyler getirsene yelizcm dedi. bende tamam abi dedim. mutfağa
gittim doalaptan kolayı çıkardım ve tam o anda arkamda birni hissettim.
gelen serkandı. sana yardım edeyim dedi bende tamam canım dedim xD senin
yardımını biliyorum been dedim içimden xD siki taş gibi olmuştu.
pantolonunu delcekti nerdeyse xD :P neyse kolayı ve bardakları tepsiye
koyduk. sonra ben elime tepsiyi aldım ve yürürken arkamdan eliylke
götümü elliyodu. seni sikmek istiyorum yelizz dedi :P çok güzelsin dedi
:P bende bi baktım ona sadece güldüm hafif, göz kırptım ve yürümeye
devam ettim xD biraz naz yapcaktım tabi xD :PP hemen vermek olmaz öyle
xD neyse kola içmeye başladık. ben odama geçtim. abim ve arkadaşlarıda
abimin odasına geçtiler. kesin porno izliceklerdi biliyorum xD aradan 10
dk felan geçti baktım porno izliyolar xD :P ne abazalar yaaaa xD koca
izmirde sikicek kız bulamamışlar walla xD biraz onlara bakıyım dedim.
hepsinin eline yarakları vardı xPPPPPP mmmmmmmmmmhhhhh çok fena
azmıştım. amımdan sular akıyodu mmmmmmmm o kadar çok sikilmek istiyodum
ki anlatamam sizee mmmmmmmmm \”şimdi bi erkek olucak şurda çatır çatır
sikicek beni uffffffff mmmmmmmm\” diyodum. bunlar asılıyolardı tabi
porno izleyip. bende amımı parkmaklıyo ve memelerimi okşuyodum onlara
bakıp. en büyük sik abiminde xD 20 cm falan vardı. xD içimden \” ufffff
bee abii sende ne yarak varmışta haberimiz yokmuş ya, senin altından ne
kızlar geçmiştir. bi şu kardeşini sikemedin\” diyodum. abimin yarağına
hasta olmuştum harbiden :P serkan ve okanın yarakları 16 cm falandı.
neyse ben odama gittim ve mastürbasyon yapıyodum. elimle amımı
parmaklıyodum. memelerimi elliyodum. sonra uzun ve kalın bir kalem vardı
aldım elime amıma sokmaya başladım. mmmmmm deliriyodum adetaaa. içerde 3
tane erkek vardı ve ben burda mastürbasyon yapıyodum. çıldırcaktım
yaaaa. sikin beni diyodum içimden. sikin, istediğiniz kadar sikin. sizin
orospunuz olayım erkeklerimmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmm ohhhhhhhhh
ohhhhhhhh girin amıma ohhhhh gir amıma canım abimmmmmm mmmmmhhhh
serkanımmm ağzıma verrr bebeğimmmm mmmmmhhhhh okan götümden sik
bitanemmmmm ohhhhhhhh erkeklerimmmmmmmmm sikin beni doyasıyaaaa
ohhhhhhhhh canım abimmmmm sik kızkardeşini sik ohhhhhhh sik beni
abiiiiiii ohhhhhhhh sikin beniii ne oluuuurrrrrr uuuuffffff mmmmhhhhh
ahhhhhhhh diye inliyodummmm feci bi şekilde. sonra serkan geldi. beni
kendimi okşarken gördü ve anında kapıyı kapatıp üstüme atladı. sikini
ağzıma verdi. ohhhhhh ne güzeldi yarağıııı mmmmmm hemen yalamaya
başşadım. sonra soyundum çırılçığkal kaldım. sonra da okan ve abim geldi
xD şok olmuştum resmen xD tamam okan ve serkan beni sikicektide abimde
beni sikmeyi kafaya koymuştu xD daha önce hiç abime karşı öyle şeyler
hissetmemiştim ve düşünmemiştim. açıkçası baya bi şaşırdım. neyse dedim
içimden \”ya yeliz elin oğluna veriyosun amk, siktiriyosun geceler boyu
kendini. canınan kanınan abine mi vermicen dedim. yazık çocuğa azmış
işte sikmek istiyo seni dedim\” ikisine de \”gelin bakalım\” dedim
hınzır bi şekilde xD abim dedi ki \”yeliz wallahi bu piçler kafaya koydu
seni sikmeyi, eee bende doğal olarak hak verdim. senin gbii sexy ve
güzel bi kızı her erkek sikmek ister\” dedi ve güldü xD sonra \” dedim
sana o kadar çok sexy giyinme diye ama dinlemiyosun ki cnm\” dedi ve
güldü yine xD neyse artık bunlar sikerken abine de verirsin heralde di
mi ? ama anneme ve babama asla söyleme tamam mı ? \”dedi. bende \”sen
yeterki iste canım abicimmmm veririm tabi, sana vermeyip kime vercem
başka dedim. istediğiniz kadar sikin beni. söylemem bebeğim sen merak
etme sakın\” dedm ve serkanın sikini yalamaya devam ettim. serkan
soyundu ve ardıdan okan ve abimde soyundu. abim götümğ yalıyodu. okansa
memelerimi yalıyodu. ohhhhhhh ne şanslı kızdım yaa 3 erkek beni yalıyodu
xD sikiceklerdi az sonra :ppPpP mmmmmmmm sonra abim sikini verdi ağzıma
yalamaya başşadım\” ohhhhhhhhhh mmmmmm canım abim yarağın süpermiş
yaaaaa bunca zamandır neden sikmedin beni söyle bakim\” diyerek
gülümsedim ve devam ettim.\” ya bebeğim annemden babamdan bi de sen
vermezsin diye korkuyodum\” dedi. neyse sonra okanın o tatlı yarağını
yaladım ve abim amıma girmeye başladı. ben derin bi
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çektimmmmm…
abim ne güzelde girmişti öyle o tatlı amcığımaaaa. mmmmmmmmm hiç bi
erkeğin girişine benzemiyodu. çok tatlı ve zevkliydi. sonra girip
çıkmaya başladı. abimin üstünde zıplıyodum ve deliler gibi sikişiyoduk.
serkan arkadama geçti ve götümden sikmeye başladı. okan ağzıma veriyodu.
ohhhhhhhhhh 3 erkek tarafından sikiliyodummm ve acayippppp bi zevk
alıyodum. hele abimin yüzüne bakarak o yüzünde ki zevki gördükçe
deliriyodum inanın. müthiş bi zevkti…. altımda abim vardı ve beni
çatır çatır sikiyodu. ahhhhhhhhhhh ohhhhhhh mmmmm sikin beni sikinnnn
erkeklerim diyodum. ne olur sikinnnn hiç çıkarmayın yaraklarınızı
içimden diyodum mmmmmmmmmmmmmmmmm cidden müthiş bi zevkti. onlardan önce
ben 2 kez boşaldım titreye tirreye. hem amdan hemde götten sikiliyodum.
amım götüm ağzım yarakla doluydu. sonra abim ve serkan yer
değiştirdiler. abim götten girmeye başladı serkanda amımdan.
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh erkekelrim benimmmm süperd,i yaaaaa bi görsenizz.
mmmmmmmm aaahhhhh sonra da okan amımdan sikti yaklaşık 1 saat sikiştik
ve sonra hepside ağzıma boşaldı. hepsininde dölünü içtim xPPPPP
mmmmmmmmmmmm artık abim ve arkadaşları ara sıra sikiyodu beni xD yani
anlıcağınız iyice kaşar olmuştum xD ama kızlara tavsiyem, eğer erkek
kardeşiniz varsa mutlaka onla sikişin ;) en azından biraz dokundurun
elletin. ama sikişinnnn kardeşinizle. size yemin ediyorum böyle bir zevk
yok kızlar xD xPPPPPPP herkese byeeee.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir